Η έκτη αίσθηση του μπαμπά

Η έκτη αίσθηση του μπαμπά

Πόσες φορές όταν ήμασταν μικρά μας έσωζε τελευταία στιγμή η μαμά ή ο μπαμπάς από διάφορα μικρά ή μεγάλα ατυχήματα;

Πόσες φορές το έχουμε κάνει και εμείς πλέον ως γονείς στα παιδιά μας;

Είναι το ένστικτο; Είναι η διαρκής εγρήγορση που δεν ήξερες κάποτε ότι θα μπορούσες να έχεις;

Η νέα διαφήμιση της Hyundai γυρίστηκε για το Super Bowl (είναι η σημαντικότερη και δημοφιλέστερη ετήσια διοργάνωση του αμερικανικού ποδοσφαίρου) και έχει τίτλο «Η έκτη αίσθηση του μπαμπά». Στόχος του τηλεοπτικού σποτ των 30 sec είναι να παρουσιάσει τα συστήματα ασφαλείας του νέου πολυτελούς sedan Genesis. Η Hyundai πλήρωσε 4 εκατ. δολάρια για μία μόνο προβολή!

Όπως ο πατέρας έσωζε το γιο από μικρά και… μεγάλα ατυχήματα στο παρελθόν, έτσι τώρα το Hyundai προφυλάσσει τον αφηρημένο έφηβο από τροχαία μέσα στην πόλη. Η διαφήμιση προβάλλει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση που υπάρχει κίνδυνος πρόσκρουσης με το προπορευόμενο όχημα και ο οδηγός του Genesis δεν αντιδράσει.

Λίζα

(Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο. Όμως δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του χωρίς άδεια)

Οι σελίδες μας στο facebook και στο Instagram!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

RECENT POSTS
FOLLOW ME ON