Oι μαμάδες είναι υπέροχα πλάσματα ρε!

Oι μαμάδες είναι υπέροχα πλάσματα ρε!

Oι μαμάδες είναι υπέροχα πλάσματα!

Γι’ αυτό σ’ αγαπάω ρε μάνα! Γιατί είσαι υπέροχο πλάσμα!

Κάνε ένα rewind στο μυαλό σου και θυμήσου τα λόγια της μάνας σου.

Κάποια από αυτά θα τα διαβάσεις μέσα σε αυτό εδώ το κείμενο.

Και θα ταυτιστείς τόσο πολύ, που θα αναρωτιέσαι αν τελικά το έγραψες εσύ.

Και εκτός από το χιούμορ με το οποίο τα περιγράφει και την αγάπη, θα επεξεργαστείς ένα ερώτημα.

Άραγε θα λένε τα ίδια τα παιδιά μου και για εμένα;

Διάβασε το!

Γι’ αυτό οι μαμάδες είναι υπέροχα πλάσματα!

Επειδή η απώλεια ενός τάπερ είναι σημαντικός λόγος για καβγά.

Επειδή δε φορέσαμε ζακέτα στους 36 βαθμούς Κελσίου.

Επειδή όλα τα παράνομα κυκλώματα της νύχτας περίμεναν την έξοδό μας για να μας ρίξουν κάτι στο ποτό.

Επειδή όλη η γειτονιά έχει παντρευτεί πριν από εμάς.

Επειδή λουστήκαμε και μετά βγήκαμε ΑΜΕΣΩΣ.

Επειδή στον γιατρό και στην μανούλα τα λέμε όλα.

Επειδή τα σεμεδάκια δίνουν άλλη χάρη στο σπίτι, πάνω στην τηλεόραση, στο λάπτοπ, στη φρουτιέρα και στο τιμόνι του αυτοκινήτου.

Επειδή στα καλά μοιάζουμε σε εκείνη ενώ στα κακά στον πατέρα μας.

Επειδή έχουμε μείνει πετσί και κόκκαλο αφού δεν τρώμε καθόλου.

Επειδή δεν έχουμε ακολουθήσει σε όλους τους τομείς της ζωής μας το παράδειγμα της Αμαλίτσας ή του Νικολάκη απέναντι.

Επειδή από την άλλη δεν την ενδιαφέρει τι κάνουν τα άλλα παιδιά.

Επειδή πρέπει να φοράς καθαρά εσώρουχα, γιατί αν γίνει κανένα ατύχημα θα γίνουμε ρεζίλι.

Γιατί είναι σημαντικό να λέμε στα παιδιά Σ’ αγαπώ;

Επειδή δε φορέσαμε κάλτσες και περπατήσαμε ξυπόλητοι χωρίς να ξέρουμε ότι από τα πόδια κρυώνει ο άνθρωπος.

Επειδή είσαι πολύ μικρή όταν θες να συγκατοικήσεις, αλλά πολύ μεγάλη για να είσαι ανύπαντρη.

Επειδή αν δε φάμε σαλάτα, δεν έχουμε φάει τίποτα.

Επειδή από τις πρωταρχικές έγνοιες μας θα πρέπει να είναι το τηλεφώνημα στη γιορτή του θείου Νικόδημου για τα χρόνια πολλά.

Επειδή, αν βρούμε πρώτα τι θα πούμε στον κόσμο, όλα τα άλλα λύνονται.

Επειδή αν δεν πάρουμε τηλέφωνο μετά από κάποιο ταξίδι, λογικά έχουμε πεθάνει.

Επειδή αν δε σηκώσουμε το τηλέφωνο με την πρώτη, λογικά έχουμε πεθάνει.

Επειδή η φράση «τώρα μάλιστα, έγινες άνθρωπος» σημαίνει ότι γίναμε 156 κιλά.

Επειδή μας τα λεγε, δε μας τα λεγε;

Επειδή στην ηλικία μας είχε τρία παιδιά.



Επειδή όταν ήμασταν μωρά λύσσαξε «πες μαμά» και τώρα λες μαμά, για να απαντήσει μαμουνια!

Επειδή… – με μια ανάσα κυριολεκτικά και χωρίς κενά, έτσι θα το διαβάσεις –   «περνούσαμετοσπίτιγιαξενοδοχείοκαιό,τιώραθέλαμεμπαίναμεκαιό,τιώραθέλαμεφεύγαμε

χωρίςνατηνυπολογίζουμε

καιάμαπεθάνεικαμιάμέραναδειτιθακάνουμεεμείς

πουόλαέτοιμαμαςταείχεκαιόλααπόαυτήνταπεριμέναμε.»

Και τέλος,

Επειδή κανείς δε θα μας αγαπήσει όσο εκείνη!

Για αυτούς και για χίλιους άλλους λόγους τα πλάσματα που λέγονται ΜΑΜΑΔΕΣ είναι υπέροχα!

Αφιερωμένο σε κάθε μάνα αυτής της γης. Οκ, λίγο παραπάνω στην Ελληνίδα μάνα γιατί νομίζω ότι αυτήν περιγράφει! Oι μαμάδες είναι υπέροχα πλάσματα τελικά…

Εεεπ! Περίμενε! Που πας; Μη φύγεις αν δε διαβάσεις το άρθρο ” Ψιτ κοπελιά; Να σου πω το μέλλον σου;” που περιγράφει όλα όσα θα ήθελα να πω στον εαυτό μου μόλις έγινε μάνα.

Λίζα

Είναι ωραίο να μοιραζόμαστε. Κοινοποίησε αυτό το άρθρο για να το διαβάσουν και άλλοι γονείς!

Ακολουθήστε μας αν θέλετε επίσης και στις σελίδες μας στο facebook και στο Instagram!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

One Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

You May Also Like