Πόσες φορές έχουμε αναρωτηθεί αν είμαστε καλές μαμάδες. Αν είμαστε τέλειες για τα παιδιά μας; Σιγά θα μου πείτε, δε χρειάζεται να είμαστε τέλειες και είμαι η πρώτη που θα συμφωνήσω σε αυτό. Όμως γιατί μας κυνηγούν αυτές οι σκέψεις; Μάλλον γιατί η μαμά είναι κάτι που έχουμε στο μυαλό μας σαν σωστό, καλό, αλάθητο, τέλειο, ακριβώς όπως είχαμε στο μυαλό μας τη δική μας μαμά; Το κείμενο αυτό μας το έστειλε η μαμά Νατάσα.
Και νομίζω ότι τις ίδιες σκέψεις πάνω κάτω κάνουμε όλες μας, αφού δεν υπάρχει εγχειρίδιο για το πώς θα είμαστε τέλειες μαμάδες. Όμως τελικά ξέρουμε πολύ καλά τι είναι αυτό που κάνουμε τέλεια ως μαμάδες και ας μη μας το έχει πει κανείς. Έτσι δεν είναι; 🙂
Διαβάστε το κείμενο της Νατάσας:
Τέλεια μαμά. Υπάρχει;
Κάθομαι στον καναπέ ένα βράδυ αφού έχει κοιμηθεί ο mini me μου και σκέφτομαι αν είμαι τέλεια μαμά. Η απάντηση ήρθε γρήγορα στο μυαλό μου. Σίγουρα ΟΧΙ. Είμαι έστω καλή μάνα; Πως φαίνομαι στα μάτια του παιδιού μου;
Ααχ να μπορούσα να με δω λίγο έστω μέσα από τα ματάκια του… ίσως άλλαζα πολλά. Υπάρχουν μέρες που κλαίει συνέχεια φωνάζει, με τραβάει … Άρα κάτι δεν κάνω καλά!!!

Μέρες που δεν είμαι και στα καλύτερα μου κι ενώ προσπαθώ να δείχνω ότι είμαι καλά, νιώθω πως δεν τον πείθω. Τις σκέψεις μου διακόπτει το κλάμα του. «Μαμαααα μαμααααα» και εγώ τρέχω αμέσως να τον πάρω μια σφιχτή αγκαλιά! Κι ενώ με παίρνουν τα ζουμιά παρατηρώ πως αποκοιμήθηκε! Επιβεβαίωση ότι η μαμά είναι εδώ!
Ε, ναι λοιπόν, υπάρχει κάτι που κάνω τέλεια! Με μια αγκαλιά κι ένα γλυκό φιλί ηρεμώ το παιδί μου από το κλάμα του ύπνου, του χτυπήματος, της απλής γκρίνιας! Ναι!
Ένας άρρηκτος δεσμός μας ενώνει. Και σίγουρα είμαι καλή σε αυτό! Ένα πλασματάκι εξαρτάται πλήρως από εμένα και είναι τόσο υπεύθυνο πόστο που θα μπορούσα να είμαι κακή μαγείρισσα, επαγγελματίας η σύζυγος κάποιες φορές αλλά όχι, ποτέ κακή μαμά!!!
Υ.Γ. Λίγος παραπάνω ύπνος δε θα μας βλάψει μικρούλη μου. Keep sleeping please, το έχω ανάγκη!! Ζω για τη στιγμή που θα ανακαλύψουν το χάπι που θα αναπληρώνει ώρες ύπνου.
Κείμενο: Νατάσα Παπασταθοπούλου
(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)
Έχεις μια ιστορία ή κάτι να μας πεις; Εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε!
Στείλε μας e-mail στο [email protected]
Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα!
Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας “Δεν είμαι τέλεια μαμά” για να γίνουμε μια όμορφη παρέα


