Ευχαριστώ μαμά. Για όλα αυτά…
Χθες μέσα στις σκέψεις μου, ήρθαν εικόνες από την πολύ δύσκολη δεύτερη εγκυμοσύνη μου.
Αναμνήσεις από την αγωνία, το άγχος, τους αφόρητους πόνους, την δυσκολία.
Και μετά όλα διαλύθηκαν. Γιατί κρατούσα αγκαλιά τον μικρούλη μου Mini Me Junior.
«Θα γεννήσεις και θα τα ξεχάσεις όλα» μου είχε πει η μαμά μου. Και είχε τόσο δίκιο. Όπως ξέχασε και εκείνη όλες τις δυσκολίες που πέρασε μαζί μου.
Αυτό είναι η μάνα. Περνάει τόσες δυσκολίες, αλλά δεν την πειράζει. Τα ξεχνάει. Και αν χρειαζόταν θα τα περνούσε ξανά και ξανά για τα μωρά της. Η μαμά είναι αγάπη, υποστήριξη, έμπνευση, πηγή ενέργειας και ενθάρρυνσης.
Ένα μόνο ευχαριστώ είναι λίγο για την μαμά.
Όμως είναι αρκετό για να καταλάβει πόσο πολύ την αγαπάς.
Ευχαριστώ μαμά. Για όλα αυτά…
Το πιο σημαντικό δώρο από όλα…
Για όλα εκείνα τα βράδια που έκλειναν τα μάτια σου από τη νύστα. Αλλά εσύ με όση ενέργεια σου απέμεινε διάβαζες ξανά και ξανά αλλάζοντας γκριμάτσες και κάνοντας φωνές. Ευχαριστώ μαμά!
Το μπάνιο πριν τον ύπνο με τις μπουρμπουλήθρες… Το παραμύθι, την αγκαλιά και το φιλί…
Που δεν κοιμήθηκες ούτε δευτερόλεπτο γιατί ανησυχούσες για εμένα….
Και όταν μου μπαίνουν σκέψεις στο μυαλό για να κάνω τα πιο τρελά πράγματα; Εκεί είσαι εσύ για να με κρατάς στο έδαφος ή για να μου δίνεις φτερά! Ευχαριστώ μαμά!
Μόνο μια μαμά θα μπορούσε να το κάνει αυτό! 🙂
Γιατί όταν κάποιος σε φροντίζει τόσο καλά, μαθαίνεις και εσύ να φροντίζεις τους άλλους.
Ακόμη και όταν είσαι εσύ άρρωστη, είσαι εκεί για όλους.
Αρρώστια χωρίς μαμά, δεν περνάει! 🙂 Ευχαριστώ μαμά!
Ένα φιλί σου μόνο αρκεί για να δώσει δύναμη! Ευχαριστώ μαμά!
Ακόμη και οι πιο άσχημες μέρες γίνονται όμορφες με εσένα. Με έναν μαγικό τρόπο τα κάνεις όλα να φαίνονται καλύτερα από ότι είναι!
Ευχαριστώ μαμά που σε έχω σύμμαχο στη ζωή μου. Για όλα αυτά… Και για ακόμη παραπάνω…
(Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο. Όμως δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του χωρίς άδεια)
Aκολουθήστε μας στις σελίδες μας στο facebook και στο Instagram!











